Diddy tager sexede parfume-reklamer til et helt nyt niveau

Diddy tager sexede parfume-reklamer til et helt nyt niveau

Sex og parfume hænger åbenbart sammen.

For nylig fik en Cara Delevingne-reklame kritik for at være for sexet. Men så tør man ikke tænke på reaktionerne på en ny parfumereklame, hvor Diddy, tidligere kendt som 'Puff Daddy', på det nærmeste har sex med sin kæreste Cassie Ventura for promovere hans nye duft 3 AM. Det har Style.com interviewet ham om:

"Jeg tror, at når folk hører om videoen, kommer de til at høre, at den er fræk og provokerende, men jeg tror også, at de kommer til at høre folk sige, at den er smuk. Hele interaktionen handler ikke så meget om sex som om kærlighed. Mit koncept er, at kærlighed er det nye sexy," siger han selv om sagen.

Efter tidligere identiteter som musikbranchens selvudråbte bad boy er Sean Combs nu en seriøs forretningsmand, som har vundet priser for sin tøjlinie 'Sean John'. Han driver desuden Revolt TV Network og står bag et vodkabrand.

Tilbage i 2006 lancerede han sin første duft 'Unforgiveable', som indbragte 100 millioner dollar første år. I dag, 6. maj, lancerer han så 3 AM. Og måske er videoen, der får 'Fifty Shades'-filmen til at ligne en highschool-komedie, måske det rette middel.

Youtube advarer i hvert fald om "upassende indhold".