Modeblogger og stylist Pernille Teisbæk har unægtelig noget over sig. En helt særlig udstråling og evne til at tryllebinde sine omgivelser, hvad end det er manden, der bemærker hende fra den anden side af restauranten eller kvinden på gaden, der inspireres af hendes stil. Hun har det der "it" over sig og medvinden blæser heftigt omkring hende.
De seneste to år har hun lavet flere spændende designsamarbejder - blandt andet med Envii, været kampagneansigt for store mærker, indgået i blogfællesskabet The You Way med to andre sværvægtere i den skandinaviske modebranchen og hendes blog LookDePernille.com har 35.000 ugentlige læsere.
I januarnummeret kan du se Pernille i modeserien "She's got it" og læse med, når vi tegner et portræt af fashionistaen og hendes vej fra symaskinen i barndomshjemmet til den personlige invitation til Chanels eftertragtede show i Paris.
For Pernille har networking spillet en enorm rolle, mener hun:
- Hvis man vil nå bredere ud med sit arbejde, må man have nosser til at gå op til folk, så de får øjnene op for én. Når jeg er til modeuger, går jeg ud og spiser med nye mennesker, tager til møder og mingler. Det er sådan, man får invitationerne til de sjove, mere private arrangementer, som igen åbner flere døre. Der er ikke noget, der bare falder ned i turbanen," siger hun i det nye nummer af Eurowoman.
- Ret hurtigt fik jeg en del læsere, og flere kommenterede jævnligt. Det gav mig en følelse af, at jeg ville svigte følgerne, hvis jeg ikke tog bloggen seriøst, fortæller Pernille.
Hun begrunder bloggens succes med, at hun fra start satte sig for at opdatere mindst én gang om dagen. Uanset hvad. Derudover hjalp det formentlig også på brugertallene, at hun året forinden var blevet et landskendt ansigt på tv i rollen som fast modeekspert på Go'morgen Danmark.
Læs hele interviewet med Pernille om vejen til succes i det nye nummer af Eurowoman, som du kan smugkigge i her eller ved at klikke på billedet.
LÆS OGSÅ: Få Pernille Teisbæks bedste budgettip her