-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
Nadia Shila tvunget til kejsersnit efter maratonfødsel
'De unge mødre'-deltageren forsøgte at føde naturligt, men i sidste ende kunne det ikke lade sig gøre.
Mandag morgen klokken 10:03 - amerikansk tid - blev 22-årige Nadia Shila Petersen og hendes forlovede, Jeremy, forældre sammen for første gang, da datteren Hope kom til verden. 'De unge mødre'-deltageren havde termin den 17. januar, og datteren lod derfor vente på sig i yderligere fem dage.
Med en vægt på 4700 gram og og en længde på 52 centimeter var den nyfødte pige en baby på en ganske pæn størrelse, da hun endelig kom til verden, og under fødslen måtte Nadia Shila til sidst sande, at hun ikke kunne klare en naturlig fødsel. Det fortæller hendes mor, Heidi, til Realityportalen.dk.
- Jeg er så stolt. Hun (Hope, red.) ligner Kyle en del, og hun er 200 gram større end sin bror. Efter 55 timer med veer, der ikke gav noget, blev kejsersnit løsningen. Det var det samme med Kyle, siger den stolte mormor og fortæller, at 'De unge mødre'-deltageren har klaret fødslen fint.
- Nadia har det godt. Hun skal være på sygehuset i fire dage, og de holder øje med Nadias blødning, da hun har en blødersygdom.
LÆS OGSÅ: AFSLØRING: Fortsætter Nadia Shila i ‘De unge mødre’?
LÆS OGSÅ: Nadia Shila vil bryde den sociale arv: Min datter skal ikke være som mig
Artiklen fortsætter under videoen, hvor du kan se, hvordan det ser ud, når Nadia Shila og kæresten er ude at tigge om penge.
LÆS OGSÅ: Nadia Shila afslører: Dét er der sket med min mor
LÆS ALT OM NADIA SHILA-SAGEN HER
På kort visit
Heidi var ikke selv med til maratonfødslen, da hun er blevet tilbage i Californien, mens Nadia Shila og Jeremy er rejst til San Francisco og har fået lejlighed. Derfor har hun heller ikke set barnebarnet i levende live, men det kommer hun snart til.
- Jeg har set hende på livecam. Jeg tager derop en af de næste dage. Men jeg tager kun på besøg i nogle dage, siger hun og afviser, at hun bliver boende i San Francisco sammen med den lille familie.
I aften klokken 21:00 - eller allerede nu på DR TV - kan du se det andet og sidste afsnit af DR3-serien 'Hjemløs på Instagram' med Nadia Shila, mens hun også medvirker, når Kanal 4 er klar med en ny omgang af 'De unge mødre' den 6. februar.
SE VIDEOEN: Højgravide Kylie Jenner viser maven frem
LÆS OGSÅ: Nadia Shila sviner Geggo: Det er kvalmende!
LÆS OGSÅ: Gravide Nadia Shila afslører: Så vildt er vores sexliv