-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
"Nybyggerne"-par venter barn: Termin på søndag
Stephanie og Kristoffer venter et lille julemirakel.
Stephanie Møller og Kristoffer Sasse Kjul fra TV 2-programmet "Nybyggerne" venter deres første barn sammen.
LÆS OGSÅ: Her er hun! Karl Weihe har fået en kæreste
Artiklen fortsætter under videoen.
Faktisk er terminen meget tæt på, det afslører Stephanie til HER&NU.
– Jeg har termin på søndag. Så det er helt vildt. Det bliver en ny og vild tid, siger den kommende mor.
Stephanie og Kristoffer venter en lille pige.
Tidligere dommer i "Nybyggerne" Mette Helena har ønsket parret tillykke i et opslag på Instagram.
– Jeg har altid tænkt, at mødre der får børn i december, må være blandt de mest utjekkede. Og så fik jeg naturligvis selv Villa den 15. december. På bagkant kan jeg afsløre, at jeg har erfaret, at et julebarn kun gør december endnu mere eventyrlig og magisk, skriver hun.
Foruden dommer Mette Helena ønsker flere tidligere "Nybyggerne"-deltagere også parret et stort tillykke med deres største julegave i år.