-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Bendtner stoppet af politiet: Irriterende
På to måneder er han blevet stoppet af politiet fem gange.
Når fodboldspilleren Nicklas Bendtner kommer gående på gaden, vækker han af gode grunde opsigt. Men det gør han åbenbart også på de danske veje, for af en eller anden grund bliver han ofte stoppet af politiet i sin bil.
- Jeg blev stoppet af politiet i dag. Jeg ved faktisk ikke, hvorfor de stoppede mig. Jeg bliver ret ofte stoppet af politiet, fortæller Bendtner i det seneste afsnit af 'Bendtner & Philine'.
LÆS OGSÅ: Giver ikke slip: Vi er blevet afhængige af hinanden
Selvom den 32-årige fodboldstjerne ikke vil kalde det decideret "forfulgt", så føler han da alligevel, at det er bemærkelsesværdigt, at det altid er ham, der bliver stoppet.
- Det kan være uheld, men det også være udseendet på de biler, jeg kører, siger han og fortsætter:
- Jeg tror, jeg har lavet alkohol- og narkotest fem gange inden for de sidste to måneder. Det kan godt være lidt irriterende, når man skal igennem alle mulige tests.
LÆS OGSÅ: Janni Ree helt ude af den: Frygter, vi ikke kan rejse hjem
Se klippet herunder, hvor Bendtner fortæller om sine oplevelser med politiet