-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Blachmans svære beslutning: Ude af "X Factor"
I aften er vi kommet omkring mange dejlige byer under aftenens tema, men desværre slutter sangen for én af deltagerne her.
Tredje liveshow af "X Factor" er netop blevet vist på TV 2, og igen i aften har deltagerne givet alt, hvad de har. For ingen ønsker at forlade showet.
Artiklen fortsætter under videoen.
I aften sang deltagerne til temaet "Turen går til….", og her har dommere og deltagere skullet vælge en sange, hvor der indgå et bynavn i teksten.
Efter seernes stemmer blev det klart, at Rasmus Djurhuus og 44m2, der består af deltagerne Alfred Sandø-Pedersen og Jesper Gjøde Wallin, skulle i omsang.
For 44m2 er det tredje gang, de står i farezonen.
Efter at Drew Sycamore har stemt Rasmus hjem, og Benjamin Hav har stemt 44m2 hjem, er det op til Thomas Blachman, der er mentor for både 44m2 og Rasmus at afgøre, hvem der skal videre.
– Det var fedt, mens det varede. Jeg vil først og fremmest takke jer alle for at komme med et bud på at være et ungt menneske. Der er mange i min generation, der opfører sig som et røvhul, siger Blachman blandt andet, inden han kommer til sagens kerne - nemlig, hvem der skal forlade konkurrencen.
– For mig handler det om at gøre seerne klogere på musik. Jeg vil have mere af Rasmus, så søde 44m2, jeg glæder mig til at møde jer på gader og stræder, siger Blachman og sender 44m2 hjem.