-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Dolken røber tv-løn: Det er åndssvagt
Det var ikke for pengenes skyld, at Martin Vinther deltog i 'Kongerne'.
Da Martin Winther, bedre kendt som 'Dolken', gjorde debut på skærmen i hitprogrammerne 'Kongerne' i 10'erne, fik han løn for at medvirke i programmet.
LÆS OGSÅ: Jan Hellesøe afslører: Hypnotiserer folk på festival
Det afslører han i podcasten 'Marcus og Realitypanelet', som udgives i samarbejde med HER&NU/Realityportalen.
- Første sæson, der tror jeg, jeg fik 10.000 eller sådan noget, lyder det fra Martin.
Selvom 10.000 for at drikke sig fuld på tv med alt betalt kan lyde som en god betaling, er Martin - i bagklogskabens ulideligt klare lys - ikke helt tilfreds.
LÆS OGSÅ: SE BILLEDET: Philip og Simone er blevet forældre igen
- En sæson for 10.000, det er jo helt åndssvagt, fortæller han og løfter sløret for, at han i den grad er dyrere at få med på skærmen den dag i dag.
- Jeg skulle minimum have 10.000 per afsnit - eller 20.000, fastslår han.
LÆS OGSÅ: SE BILLEDET: Philip og Simone er blevet forældre igen
Hør hele ugens afsnit af 'Marcus og Realitypanelet' herunder: