-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
Isabel fra 'Fede forhold' afslører tvillingernes køn
Tina og Isabel kan nu løfte sløret for tvillingernes køn.
Isabel Rosiak fra sæson 2 af 'Fede forhold' venter tvillinger, og hun er netop gået ind i tredje trimester.
LÆS OGSÅ: Tilstår indbrud hos Caroline Fleming
Artiklen fortsætter under videoen.
Parret Tina og Isabel har i den forbindelse valgt at give deres følgere en julegave i form af afsløring af kønnene.
- Vi skal have en dreng og en pige, siger parret glade.
LÆS OGSÅ: 'Fede forhold'-stjerne har født mirakelbaby
Parret har i forvejen datteren Freja, som Tina har båret. Nu får de lov til også at prøve kræfter med en lille dreng.
- Kønnene havde ingen betydning for os, de skulle bare være sunde og raske. Men bliver da sjovt også at prøve at få en dreng i mellem hænderne. Eneste hane imellem fire høns. Han skal nok få det hyggeligt. Han har heldigvis en masse fætre og onkler, han kan henvende sig til, hvis tøserne bliver for stride mod ham, skriver parret fortsat på Instagram.
Mirakelbaby
Både Freja og tvillingerne er fra samme sæddonor, og faktisk havde Tina og Isabel regnet med, at tvillingerne var enægget.
- Som mange havde lagt mærke til, så var der kun tale om 1 follikel på venstre æggestok, da jeg blev insemineret. Hvilket jo ville betyde at, der måtte være tale om enæggedetvillinger, hvilket vi også håbede på. Men den højre æggestok var jo som sådan ikke sat ud af spil. Den var der jo stadigvæk, vi kunne bare ikke se den og vidste ikke, hvor mange follikler den indebar. Efter som jeg manglede den højre æggeleder, blev den ikke medregnet for noget. Men det er jo så her miraklet i miraklet skete, for der måtte jo være 2 æg, som er blevet befrugtet, det vil sige, at minimum 1 æg har forladt højre æggestok, fundet vej over i venstre æggeleder, fundet en sædcelle, blevet befrugtet og sat sig fast. Hvad er chancen lige for det?
Se opslaget herunder: