-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Så syg var Iben Hjejle: Vi troede, jeg skulle dø
Skuespilleren har været hårdt ramt af sygdom og haft store vejrtræningsproblemer.
Iben Hjejle har de sidste par måneder haft det dårligt, men midt i oktober blev hun så syg, at hun måtte trække stikket fuldstændigt for at blive rask.
Det betød blandt andet, at Teatret ved Sorte Hest måtte aflyse de resterende forestillinger af "Hvem er bange for Virginia Woolf?" ligesom flere afsnit af podcasten Sitter måtte udgå.
Og nu fortæller den 53-årige skuespiller, hvor slemt det egentlig stod til med hende.
LÆS OGSÅ: Dronning Mary på hemmelig rejse til Australien
I det nye af "Sitter" forklarer Iben, at hun var blevet ramt af både en influenza og en virusinfektion, og det gav hende vejrtrækningsproblemer.
- I sidste weekend kom der hosteanfald, hvor vi troede, jeg skulle dø. Jeg troede det mest, og du var god til at holde mig i hånden og sige ”Du skal ikke dø helt endnu”, fortæller hun i samtale-podcasten med Signe Lindkvist.
LÆS OGSÅ: Bryder tavsheden et år efter skandalen: Her er sandheden om Madrid
Veninderne fortæller videre, at de nu begge vil lære førstehjælp.
Afsnittet er i øvrigt det sidste af podcasten, som Iben Hjejle og Signe Lindkvist har lavet 279 episoder af.