-
Alexander Wessel Rasmussen og Ida Karstoft afslører: Vi er kærester
-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
"Landmand søger kærlighed"-Sebastian: Derfor takkede han nej til "Bachelorette"
Sebastian Jørgensen er ikke klar på at jagte roser i Mexico.
Kærligheden blomstrede ikke mellem Sebastian Jørgensen og Bianca Eisenhart fra "Landmand søger kærlighed". Bianca fandt dog melodien med en anden mand efter programmet, som hun i dag er kærester med.
Artiklen fortsætter under videoen:
Sebastian er stadig på udkig efter den eneste ene, men det skal tilsyneladende ikke foregår i Mexico. Ifølge "Landmand søger kærlighed"-bejleren er han nemlig blevet spurgt, om han ville medvirke i "Bachelorette", hvilket han takkede nej til.
Det delte han med HER&NU, da vi mødte ham til dette års Reality Awards sommerfest på Bakken.
- Jeg er faktisk blevet spurgt, om jeg ville være med i noget andet, men jeg skal virkelig kunne se mig selv i den setting, jeg bliver inviteret til. Så jeg har faktisk takket nej, siger han og tilføjer, at det er "Bachelorette", han er blevet spurgt til.
Ikke det rigtige match
Videre forklarer Sebastian, hvorfor det blev udfaldet.
- Jeg synes personligt ikke selv, det ville være fair overfor hverken drengene i programmet eller Emma og Mai, hvis jeg meldte mig til. Jeg havde stærkt overvejet at være med, fordi det er jo to utroligt smukke kvinder, men ud fra deres introduktionsvideoer, vurderede jeg, ikke at de var det rigtige match for mig, siger han og tilføjer:
- Jeg tror dog at dem, der ender med Emma og Mai, er nogle af de lykkeligste gutter, fordi pigerne virker ufatteligt forstående, omsorgsfulde og dejligt selskab. Jeg kiggede måske bare lidt mere langsigtet på, om jeg ville kunne se mig sammen med dem, forklarer han.
Til gengæld er der et andet program, han meget gerne vil medvirke i - og han smed derfor også en ansøgning afsted.
LÆS OGSÅ: “Forræder”-Stefan afslører: Har fået en udenlandsk flirt
- Jeg søgte til "Forræder", men jeg kom desværre ikke med i det, afslutter han.
Du kan se hele interviewet med Sebastian Jørgensen øverst i artiklen.
LÆS OGSÅ: Se det søde billede: Morten og Frederiks piger døbt