Amalie og Otto i "Gift ved første blik"
Foto: DR/Brian Lichtenstein
Lidl-tøj i "Gift ved første blik": Nu hylder kæden Otto
Otto elsker Lidl, og Lidl elsker vist også Otto. For nylig delte kæden nemlig et særligt opslag. Se det nederst i artiklen.
Hvis man har set "Gift ved første blik", har man nok bidt mærke i, at Otto Olrik er mere end almindelig glad for især én ting.
LÆS OGSÅ: Hvor sødt! Alfred Midé Erichsen fik kæmpe overraskelse
Det er naturligvis tøj fra Lidl, og det har ført til en masse spørgsmål og undringer – både fra seerne og også fra den inkarnerede podcastvært Ditte Okman, som står bag podcasten "Grebet af GVFB".
Artiklen fortsætter efter videoen.
De har især undret sig på redaktionen over, at DR tillader så meget product placement, som man ser i programmet, og det har de spurgt Anna Asgaard, der er redaktør på DR, om, og Ditte Okman læser svaret op i podcasten
- Det er selvfølgelig noget, de har diskuteret på DR. Der er meget klare regler, men de sytnes, at i og med Otto selv harkøbt det tøj, og det ikke er sponseret af Lidl, så synes de, at det var et sjovt gimmick. De vidste faktisk ikke noget om tøjet, før de kom til Paris, og så syntes de, det var vældig morsomt og også sagde noget om Otto, lyder det fra Ditte Okman.
Panelet bestående af Anders Lund Madsen, Gert Martin Hald, Thomas Skov Gaardsvig og så Ditte Okman selv er dog enige om, at det er underligt med så meget Lidl-merchandise i programmet.
På sin Instagram har humørbomben Otto også italesat sin kærlighed til Lidl i et opslag, hvor han under overskriften "Er I stadig sammen" siger, at nej. Han har ikke noget samarbejde med Lidl, selvom han er vild med tøjet.
Noget tyder da også på, at kærligheden går begge veje. På Lidl Danmarks Instagram har de dedikeret både et opslag og et højdepunkt til Otto, som har fået sit eget Lidl-logo.
Se Lidls opslag herunder:
PRØV VORES GRATIS SPIL HER