-
Alexander Wessel Rasmussen og Ida Karstoft afslører: Vi er kærester
-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
Dennis afslører skjult budskab i "Robinson"-sejr
Dennis Nordenbøl blev første deltager i finalefasen, og sejren fejrede han med et skjult budskab.
Dennis Nordenbøl har hele sit liv dyrket konkurrencesport - først på grønsværen med en fodbold og senere blev læderbolden skiftet ud til en elektronisk på skærmen i form af e-sport.
LÆS OGSÅ: Alexander efter Robinson-exit: "Jeg har dummet mig"
Artiklen fortsætter under videoen.
Da Dennis i aftenens afsnit af "Robinson" vandt over Andreas og dermed blev den første deltager i finalefasen, var det en forløsning.
– Jeg startede med at blive kaldt taber og være udsat og har egentlig været i farezonen, indtil vi skiftede ø. Så det var en ud af kroppen oplevelse, da jeg var den første til at sikre en plads i finalefasen, siger Dennis til HER&NU.
Konkurrencen har alle dage fyldt hos Dennis, og derfor blev sejren også fejret med en jubelscene, men det var ikke hvilken som helst jubelscene.
– Jeg kommer fra e-sportens verden - nærmere betegnet FIFA. Jeg er både landsholdstræner i FIFA og arbejder til dagligt med gaming og e-sport. Det her er en jubelscene, der var i FIFA et par år tilbage, som er meget let genkendelig, og den var meget populær for et par år tilbage, siger Dennis og forklarer, hvorfor han lavede netop den jubelscene.
– Jeg vil stå på mål for alle os gamere og e-sports entusiaster, der bliver associeret med at være de små tykke drenge, der spiser pizza og drikker cola. Alle dem vil jeg stå på mål for og sige, vi kan godt andet end bare at spille computer. Så det var en hilsen til mit community og til dem, der følger mig og følger med i, hvad jeg laver.
Dennis har tidligere i ekspeditionen lavet andre jubelscener, men det er nogle, han har fundet på i nuet.
– Jeg lavede en maveplasker på et tidspunkt, da Anton løb rundt. Jeg kan ikke forklare det, det kom til mig. Vi var i vand, så det virkede som det rigtige i momentet, så det blev en maveplasker. Det så lidt skørt ud, men det var en ud af kroppen oplevelse, siger Dennis med et smil.