-
Alexander Wessel Rasmussen og Ida Karstoft afslører: Vi er kærester
-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
Thomas og Mette chokerede eksperterne
Ingen havde set det komme, og Mettes børn fik det først at vide, da programmet rullede over skærmen
Da Mette Overmark og Thomas Clausen skulle mødes med ”Gift ved første blik”-eksperterne Eivind Harbeck Johansen og Trine Hjorth Bønnerup og tage deres endelige valg, havde de en overraskelse i ærmet.
LÆS OGSÅ: WHAT: Holdt "Gift ved første blik" skjult for sin søn
Artiklen fortsætter efter videoen.
Mette og Thomas havde fået lavet en tatovering, som symboliserede deres kærlighed og den rejse, de havde været på sammen i programmet. Det var ikke et træk, som eksperterne havde forudset ud fra deres respektive personprofiler.
Selvom parret den dag i dag er blevet skilt og lige nu ikke ved, om de skal være kærester eller nære venner, så fortryder ingen af dem tatoveringen
- Jeg er meget glad for den. Jeg har i 20 eller 25 år gået og overvejet, om jeg skulle have tatovering. Jeg har bare aldrig fundet det rigtige motiv, jeg vidste, at når jeg så det, så ville jeg vide, at det var det, jeg ville have. Det er ikke lykkedes mig. Men det var Mettes forslag, og da hun fortalte mig om det, virkede det helt rigtigt, så det var ret vildt, lyder det fra Thomas.
- Ligegyldig hvordan det hele ender, så vil det for altid være noget, jeg har sammen med Thomas og en oplevelse, jeg aldrig ville være foruden. Så det vil altid være et minde om det og ham og ægteskab og eksperiment, så det har jeg det så fint med. Jeg smiler kun, når jeg kigger på den. Det er jeg helt sikker på, jeg vil komme til at gøre altid, tilføjer Mette
Børnene vidste det ikke
Tatoveringen, som kan ses nederst i artiklen, er hvid og forestiller et hjerte. Symbolet har de valgt, fordi det betyder noget helt særligt for dem.
- Vi har i vores SMS-korrespondance sendt emojis, og så da vores følelser udviklede sig, sendte jeg hvide hjerter til ham og ikke de røde hjerter. Han spurgte, om der var nogen form for symbolik i det hvide hjerte. Så sagde jeg, at det er lige inden de røde, det er sådan en kurve op til de røde hjerter. Så for mig var det var sådan et light hjerte, fortæller Mette og fortsætter:
- Den er meget diskret. Der var ingen, der vidste det - ikke engang mine børn. Da vi sad og så afsnittet sammen, sagde de bare ”WHAT?!”. De var bare sådan, du er så skør mor.
Se billedet af tatoveringen herunder: