-
Mie i tvivl inden sidste rose: Dét gjorde udfaldet
-
Se klippet: Han får Mies sidste rose i "Bachelorette"
-
Laurids fik Sofies sidste rose: Sådan går det i dag
-
Ikke set på tv: Blev forstyrret gentagende gange til sidste roseceremoni
-
Bryder sammen på tv: Derfor var det svært for Mie
-
Nu sker det: Han får ikke Mies rose
-
Frederik Ottosen fra "Bachelorette" viser kæresten frem
-
Efter Bachelorette: Sådan går det med kærligheden i dag
-
Her vidste Sofie det: Derfor fik Laurids den sidste rose
-
Romantisk øjeblik mellem Laurids og Sofie: Oliver tvunget til at overhøre det hele
-
Jacob skuffet efter "Bachelorette": Det blev ødelagt af produktionen
-
Fik Sofies sidste rose: Det skete der, da kameraet slukkede
-
Sådan går det alle parrene fra "Bachelorette" i dag
-
"Bachelorette"-Anton har fundet kærligheden: "Jeg er forelsket"
-
Sofie kyssede med Oliver: Nu reagerer Laurids B.
-
Trods forelskelse: Derfor var det vigtigt for Sofie at fortsætte eksperimentet
-
Simon om “Bachelorette”: Vigtige scener klippet ud
-
Tæt på at trække sig i "Bachelorette": Det påvirkede selvtilliden
-
Sofies far tester mændene: Her er forklaringen bag spørgsmålet om åen
-
Mie afslører: Vi fik lov til at være helt alene
Se billederne: Kongeparret ankommer til afskedsreception
Siden 2008 har Lene Balleby stået ved roret som kongehusets kommunikationschef. For nogle måneder siden takkede hun af, og i dag holder hun sin afskedsreception på Amalienborg.
Artiklen opdateres løbende...
For nogle måneder siden meldte kongehuset ud, at Lene Balleby, som har været kommunikationschef for kongehuset siden 2008, takker af per 1. februar.
Og i dag, torsdag, er dagen altså kommet, hvor Lene Balleby bliver fejret efter 17 år. I skrivende stund er flere mødt op til hendes afskedsreception på Christian VIII's Palæ på Amalienborg - inklusive kongeparret.
LÆS OGSÅ: Video og billeder: Dronning Mary til bålhygge i skoven
Artiklen fortsætter efter videoen af dronning Mary, der ankommer til Lerbjerg skov tidligere i dag...
Hædret af kongeparret
Onsdag den 1. januar modtog Lene Balleby en fornem ærestitel af kong Frederik. Her udnævnte han hende til kammerdame. Ifølge kongehuset bærer kammerdamerne ikke uniform, men et embedstegn, som er udformet som en broche.
Se de flotte billeder af gæsterne til receptionen herunder: