Sponsoreret indhold

Årets Campari vinder: ”Jeg har noget med farven rød, smukke detaljer og godt håndværk”
For tredje år i træk har Campari fundet en vinder af Campari Artist of the Year, der er en årlig designkonkurrence, hvor alle med en kunstner gemt i maven inviteres til at lade den ikoniske drik inspirere til et kunstnerisk værk. I år vandt Lisa Maria Stofsky med et betagende motiv, der udstråler masser af Campari i både form, farve og håndværk.
Hele 325 forslag til årets ikoniske Campari-plakat blev sendt til juryen, der skulle finde den, der på bedste vis skabte en klar forbindelse til Campari i det kunstneriske udtryk. Plakaten skulle understøtte Camparis historie, der er gennemsyret af en stor kunstinteresse, og have et så kommercielt udtryk, at folk vil udsmykke deres vægge med den.
I juryen sad Anne Lose, chefredaktør på Eurowoman, Esben Bjerre, journalist samt podcast-, radio- og tv-vært, og vinderne fra sidste år: Signe-Lill og Trine fra kunstnerduoen Nowhereland.
Juryen valgte 29-årige Lisa Maria Stofsky som vinder med begrundelsen: ”Valget af årets Campari-vinder er faldet på Lisa Maria Stofsky, der med sit smukke detaljerige papirklip virkelig har imponeret os med sit håndværk.