2010s hotteste kampagnemodeller

2010s hotteste kampagnemodeller

Hvert år på denne tid summer modeverdenen af rygter om, hvem der mon bliver det nye års største reklameprinsesser og prinser for de største luksusbrands. Vil chefdesignerne satse millioner på Hollywood-starletter, eller bliver det ikoniske sangerinder, der vil pryde billboards fra Times Square til Strøget i København?

2010 ser indtil videre ud til at blive et godt reklameår for It-pigerne: 

Den 17årige Georgia May Jagger – Londons nyeste yndlings-covergirl – skal ikke blot være ansigt for Rimmel, men nu også for selveste Versace. Georgia følger dermed i sin modelmor Jerry Halls fodspor, som også optrådte i flere Versace kampagner tilbage i 1980erne.

Georgia May Jagger

Daisy Lowe, 20, datter af musiker Gavin Rossdale og hyppig gæst på røde løbere fra New York til London, bliver nyt ansigt for Louis Vuitton, sammen med den populære model Lara Stone, 25, og Gabriel Aubry, 33 (skuespillerinde Halle Berrys modelmand). Dette line-up afløser 51årige Madonna, Louis Vuittons frontfigur i 2009.

Fra venstre med uret: Lara Stone, Daisy Lowe, Halle Berry og Gabriel Aubry i en Versace kampagne fra 2006 (det var her, parret mødtes).

Ovre hos Victoria’s Secret er et par nye ’engle’ blevet indlemmet i lingerimærkes imponerede fold af kampagnepiger (erfarne engle tæller Adriana Lima, Karolina Kurkova og Heidi Klum): Den amerikansle supermodel Chanel Iman og tidligere Burberry-pige Rosie Huntington-Whiteley debuterer således for mærket allerede i denne måned.

Chanel Iman og Rosie Huntington-Whiteley