Chanels nye grafiske look

Chanels nye grafiske look

Chanel er kendt for at være nogle af de største trendsættere inden for skønhed, og hvem husker ikke, da masser af kvinder måtte gå forgæves, fordi den hypede neglelak i farven ”Jade” var udsolgt alle steder?

Chanels Cruise Collection 2013-14 blev afholdt i Singapore, og som altid var det Peter Phillips, der var manden bag beauty-looket. Han havde skabt markante og grafiske øjne i kulsort tilsat turkise linjer:

Chanels nye grafiske look

Få selv looket ved at bruge Chanels Stylo Yeux Waterproof Longlasting Eyeliner i farverne ”True Blue” og ”Noir Intense”.

Chanels nye grafiske look

Chanels Cruise Collection 2013-14 bød ikke på nogle nye neglelakker, men i stedet var det en gammel Chanel-klassis´ker, som modellerne havde på neglene: ”Black Satin”.

Chanels nye grafiske look


Black Satin-lakken er fra den permanente makeup-kollektion, og er ikke i en limited edition som ellers normalt.

Læs også: Diane Kruger er ny ambassadør for Chanel