Denne uge står i haute couturens tegn, når modeverdenens største spillere slipper deres mest fantasifulde, og usandsynligt overdådige kreationer løs på de parisiske catwalks. 

Luften i den franske hovedstad er traditionen tro under couture-ugen ladet med legesyg kreativitet og forhåbningsfuld optimisme, og netop denne ånd udnytter designeren Sergio Rossi og sportsgiganten Puma, når de lancerer frugten af deres noget overraskende samarbejde - sportsstiletten ’Chic-Sneak’.

’Chic-Sneak’ vil blive fabrikeret i satin i klare pangfarver, og vil ifølge Puma og Sergio Rossi kombinere ”Pumas sportsmodedesign med den uomtvistelige sexappel, der karakteriserer Sergio Rossi”.

Udover modellen ’Chic-Sneak’ er der også kommet en opdateret version af Pumas klassiske ’Clyde’-sneaker ud af samarbejdet, ligeledes i forskellige, glade farver.

De to skomodeller vil udelukkende kunne fås i butikken Colette i Paris og forventes at blive revet af hylderne under couture-ugen. Går turen ikke til Paris, er det dog også muligt at shoppe de højhælede sneakers i Colettes webshop ».

INFO

www.colette.fr »

Chic-Sneak sælges til 450 Euro (ca. 3.350 kr.)