Polo Ralph Lauren til Olympiade
Fashion Week Daily rapporterer, at ca. 1.500 atleter vil være klædt fra top til tå i det klassiske livsstilsmærke til Olympiadens åbnings- og afslutningsceremoni, ligesom de vil blive udstyret med hele specialdesignede garderober til fritidsbrug mellem de sportslige arbejdsopgaver.
Det er ikke første gang, at Polo Ralph Lauren har markeret sig inden for sportsverden. Således blev mærket i 2006 den første officielle designer for den engelske tennisturnering Wimbledon, ligesom det i 2005 skrev kontrakt om et fire-årigt sponsorskab af den amerikanske golfturnering US Open.
Polo Ralph Laurens senior vicepræsident for reklame, marketing og kommunikation, David Lauren, siger om OL-partnerskabet: “Vi er både glade og beærede over at kunne slå os sammen med USA’s olympiske hold og på den måde bidrage til den mest prestigefyldte sportsevent i historien. Når vores atleter tager ud i verden, repræsenterer de det bedste af Amerika, og vi er stolte over at være en del af det.”