Det er anden gang, at modellen og det verdensberømte stil-ikon, Twiggy, skal lægge ansigt til en kampagne for beauty brandet Olay (tidligere kendt som Oil of Ulay). Første gang var i 1985 - og 2009 bliver altså året for hendes 'comeback'.

Twiggy er nemlig håndplukket til at være det nye ansigt for Olays anti-age serie, der henvender sig til kvinder i alderen 50-65.

Twiggy selv er blot få måneder fra at fylde 60, men som dette nye foto af hende afslører, er alder ingen hindring for at se fantastisk ud.

Twiggy har altid været en fortaler for at ældes graciøst og naturligt. Hun omtaler sine rynker som "Lines of wisdom."

KLIK HER FOR AT SE OG LÆSE MERE OM STILIKONET TWIGGY »

'Face of 1966'

Twiggy blev spottet til en modelkarriere i en alder af bare 16 år. Hun gik stadig i skole på dette tidspunkt - under navnet Lesley Hornby. Hendes modelnavn, som hun stadig er kendt for den dag i dag, opstod på grund af hendes slanke skikkelse.

Twiggy er et af de mest kendte ansigter fra de vilde 60'ere. Hun blev endda kåret som 'Face of 1966' i UK, og året efter var hun at finde på billboards alle vegne i New York med et helt nyt look, der fascinerede verden i en kampagne for Mary Quant design: En drenget og kort frisure kombineret med laaaange, fyldige øjenvipper.

Et stilikon var født.