Downtown.dk fostrer mandag den 1. november rejse-sitet Take Offer, et nyt, dansk online-koncept der skærer helt op til 50 % af priserne på rejser og oplevelser i ind - og udland. Take Offer er baseret på 'social e-handel'-konceptet, der gennem kollektiv købekraft giver store rabatter.
Indtil den 1. november kan du tilmed vinde to flybilletter til en valgfri destination i Europa når du tilmelder dig Take Offers nyhedsbrev på www.takeoffer.dk
Efter lanceringen på mandag vil Take Offer sende et nyhedsbrev med rejsetilbud én gang om ugen til sine medlemmer. Til at starte med vil tilbuddene spænde fra spa- og wellnessophold over koncert- og shoppingrejser til golf- og charterrejser.
Læs mere om Take Offer på næste side ...
Take Offer udspringer af Downtown.dk, som har eksisteret i fem måneder, og fungerer på den måde, at medlemmerne hver dag modtager en mail med Dagens Tilbud, som kører i 24 timer.
”Take Offer konceptet minder en del om konceptet på Downtown.dk, men vores salgsperiode er ikke 24 timer, men et sted mellem fem og syv dage, fordi en rejse eller en oplevelse ikke er et impulskøb”, siger Lars Thastum, der er medstifter af Take Offer.