Sol & smil i Aalborg: ALT for damernes Kvindeløb 2010
I ALT for damernes officielle telt delte redaktionen gratis løbebøger ud til alle deltager ved ALT for damernes Kvindeløb 2010 i Aalborg. Fra venstre er det annoncechef Tine Staunsager, marketingschef Susanne Dam og redaktionssekretær Mette Mølbak.
Blandt boderne på stævnepladsen, som delte smagsprøver ud, var bl.a. Lipton, Necafé og The Bodyshop - sidstnævnte lagde i øvrigt gratis makeup og gav gode tips og tricks til alle interesserede.
Alle deltagere gik hjem med det seneste nummer af ALT for damerne, men også Fit Living og BoligLiv.
ALT for damernes sundhedsredaktør Marie Kaufholz sagde velkommen til de mere end 2.400 fremmødte løbeglade damer i Aalborg.
De første 10 km- løbere er klar til start...
Så går starten...
Opvarmning for 5 km. løberne.
5 km. løberne sendes afsted...
I mål var der skønne goodiebags til alle og derudover frisk vand, frugt, nødder og brød.
Præmieoverraskelse til de hurtigste løbere på begge ruter...
Som en del af spurtpræmierne var der bl.a. en cykel fra BMW til en værdi af 7.000 kr. på højkant, som den glade vinder her motager.