-
Bemærker du et dyr igen og igen, er det måske et tegn: ”De vil fortælle dig noget”
-
Her er de syv indre energier, der former vores valg – hvilken er du?
-
Er der en engel, der vil fortælle dig noget? Lær at tolke engletal her
-
Guide: 10 ting, du skal vide om krystaller
-
Tarotkort for begyndere – 3 enkle spredninger, du kan prøve
-
Hvad repræsenterer de 12 astrologiske huse? Bliv klogere her
-
Guide: Sådan læser du din aura
-
Ekspert: ”Flere og flere af os ønsker at tro på mere end det, der kan bevises”
Her er Saint Laurent Paris' nye emballage
I weekenden valgte Saint Laurent Paris at offentliggøre deres nye emballage via Facebook sammen med en række billeder af modehusets couture saloner, reaktionen fra deres fans? Overvejende negativ.
Det lader umiddelbart til, at kunder og fans af modehuset ikke tager godt i mod den lidt drastiske ændring af det historiske modehus. En tendens man også har kunne se i andre fora, fx her på Eurowoman.dk.
YSLs Couture saloner
Ikke desto mindre er det næsten indiskutabelt at det nye logo er flot, det lader bare ikke til, at Saint Laurent Paris med Hedi Slimane i forgrunden, har kommunikeret ordentligt ud hvad der ligger til grund for skiftet.
Og spørgsmålet er, om den kommunikation med deres målgruppe atter forringes, for man må gå ud fra, at Saint Laurent Paris ønsker at ændre navnet på deres Facebook-gruppe med mere end 1 million fans. Men grundet Facebook-regler, der betyder, at man ikke kan ændre et gruppenavn hvis man har mere end 25 fans, gør det et skift umuligt.
Det betyder, at for at navnet på Facebook-gruppen kan skiftes må Saint Laurent Paris starte en ny gruppe op, og derved starte fra bunden, og med næsten en million sure fans gør det unægtelig opgave svær.
Snart står Hedi Slimane foran sin første fremvisning ved Paris modeuge i start september, og der er ingen tvivl om at alles øjne vil hvile på den spinkle mand.
Læs også: Er YSL's "nye" logo vejen til succes? »