-
Farvepsykolog: ”Alle er født med personlige farver, det er ligesom med stjernetegn”
-
Her er seks effektive øvelser, der udvikler dine spirituelle evner
-
Sådan skal du reagere, hvis dit barn ser, føler eller hører åndeverdenen
-
Manifester dit drømmeliv – 7 tips, der får dig i gang
-
Kulde, lugt eller lyde? Her er 8 tegn på, at du bliver besøgt af en ånd
-
Er du bange for spøgelser? Her er 5 tips til at blive venner med åndeverdenen
-
Brug krystaller til at rense dit hjem - sådan gør du
-
Føler du en særlig forbindelse til et dyr? Her er 10 kraftdyr, og hvad de vil fortælle dig
Her er Saint Laurent Paris' nye emballage
I weekenden valgte Saint Laurent Paris at offentliggøre deres nye emballage via Facebook sammen med en række billeder af modehusets couture saloner, reaktionen fra deres fans? Overvejende negativ.
Det lader umiddelbart til, at kunder og fans af modehuset ikke tager godt i mod den lidt drastiske ændring af det historiske modehus. En tendens man også har kunne se i andre fora, fx her på Eurowoman.dk.
YSLs Couture saloner
Ikke desto mindre er det næsten indiskutabelt at det nye logo er flot, det lader bare ikke til, at Saint Laurent Paris med Hedi Slimane i forgrunden, har kommunikeret ordentligt ud hvad der ligger til grund for skiftet.
Og spørgsmålet er, om den kommunikation med deres målgruppe atter forringes, for man må gå ud fra, at Saint Laurent Paris ønsker at ændre navnet på deres Facebook-gruppe med mere end 1 million fans. Men grundet Facebook-regler, der betyder, at man ikke kan ændre et gruppenavn hvis man har mere end 25 fans, gør det et skift umuligt.
Det betyder, at for at navnet på Facebook-gruppen kan skiftes må Saint Laurent Paris starte en ny gruppe op, og derved starte fra bunden, og med næsten en million sure fans gør det unægtelig opgave svær.
Snart står Hedi Slimane foran sin første fremvisning ved Paris modeuge i start september, og der er ingen tvivl om at alles øjne vil hvile på den spinkle mand.
Læs også: Er YSL's "nye" logo vejen til succes? »