-
Brug krystaller til at rense dit hjem - sådan gør du
-
Føler du en særlig forbindelse til et dyr? Her er 10 kraftdyr, og hvad de vil fortælle dig
-
Sommerfugle kan være et tegn fra den åndelige verden – her er, hvad de betyder
-
Mangler du ro i hverdagen? Her er 5 meditationer, du kan prøve
-
Modtager du tegn fra den åndelige verden? Sådan tolker du farver, dyr, tal og tarotkort
-
Julehoroskop 2025: Hvordan bliver julen for dit stjernetegn?
-
Slip af med fysiske og mentale problemer – her er 12 former for healing
-
Forsøger en afdød at kontakte dig i dine drømme? Sådan kan du være helt sikker
Topfotograf teamer op med Louis Vuitton
Kampagnen er blevet til i samarbejde med konceptkunstneren Daniel Buren og tager afsæt i de klassiske tern og hans søjler foran Palais Royal i Paris, samt søger at genskabe stemningen fra catwalken. 12 nye og upcoming modeller, hvoraf de fleste gik for Louis Vuitton i oktober, optræder parvis i kampagnen, med henblik på at skabe fokus på detaljer og repetition.
Om kampagne og kollektion udtaler Marc Jacobs, der siden 1997 har fungeret som kunstnerisk leder for mærket, følgende: ”Jeg har altid elsket Daniel Burens arbejde, og Les Deux Plateaux i Palais Royal i Paris - en serie af stribede søjler af tre forskellige højder - gav inspiration til proportionerne i tøjet. Jeg følte, at idéen om at parre pigerne som 'tvillinger' højnede budskabet om gentagelser, og gentagelse af mønstre, som er nøglen i denne sæson. Nogle gange, er de perfekt matchede tvillinger, og andre gange er de mismatchede, iført forskellige længder - mini eller midi, eller midi og maxi – med henblik på at afspejle de forskellige søjlehøjder ".
Hele kampagnen publiceres i modeblade verden over i marts 2013.
Se også: Til butiksåbning hos Louis Vuitton »