-
Alexander Wessel Rasmussen og Ida Karstoft afslører: Vi er kærester
-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
Nadia Shila er blevet mor for femte gang
Nu har "De unge mødre"-kendissen født sit femte og sidste barn.
For femte gang træder 30-årige Nadia Shila ind i den lykkelige babybobel. Hun er er nemlig blevet mor igen til en lille søn, der tilslutter sig en børneflok på fire.
Det deler hun i dag i et sødt opslag på sin Instagram.
– Jeg kunne ikke være mere betaget af denne lille fyr, indleder hun opslaget, hvortil der er et billede af den nyfødte dreng.
Artiklen fortsætter under videoen...
Den tidligere "De unge mødre"-deltager har i forvejen sønnen Henry på tre år samt børnene Hope og Hayden, alle tre med eksen Jeremy Gozdan, mens hun også har sønnen Kyle fra et tidligere forhold.
Den femte guldklump er derfor det første barn, hun ser ud til at have fået med Henry Robledo, som optrådte på en række søde billeder på hendes Instagram, da hun delte sin graviditet tilbage i august.
Det bliver dog også hendes sidste barn.
– Det er så bittersødt, især når jeg ved, at han er min yngste og mit allersidste barn. Jeg nyder alle de nyfødte kram, jeg kan få, og jeg glæder mig helt vildt til at komme hjem og præsentere ham for hans brødre og søstre, som venter spændt, afslutter Nadia opslaget.
Hun deler ikke barnets navn, men i et andet opslag omtaler hun ham som A. J. Her fortæller hun også, at den velskabte dreng kom til verden ved planlagt kejsersnit.
– Jeg havde ingen komplikationer under operationen, og jeg havde to fantastiske mennesker med mig på fødestuen. Jeg kunne ikke have gjort det uden dem eller min fødselslæge, som forsikrede mig hele vejen, og den fantastiske sygeplejerske, som masserede mit hår og hoved, skriver Nadia, der bor i USA.
Mens Nadia ser ud til at have en ny mand i sit liv, så er faren til Nadias tre mellemste børn helt ude af billedet. Det fortalte hun om tilbage i september 2024.
– Jeg har fået et tilhold på ham, og jeg har fået tilkendt fuld forældremyndighed, så han er ude. Han må ikke se dem (børnene, red.), der er ikke nogle besøg. Den er gældende i tre år. Det er rigtig rart, det gør, at jeg kan slappe mere af - at vi kan slappe mere af, fortalte den unge mor dengang. Det kan du læse mere om her.