-
Alexander Wessel Rasmussen og Ida Karstoft afslører: Vi er kærester
-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
“Stormester”-opgave var for svær: Klippet ud af programmet
Mikkel Klint Thorius havde sat en stor plan i værk, men den nåede aldrig tv.
Deltagerne i "Stormester" bruger ofte hele dage på at løse opgaver i det ikoniske "Stormester"-hus. Men selvom der bliver lagt masser af tid og energi i udfordringerne, er det langt fra alle opgaver, der ender med at blive vist på tv.
LÆS OGSÅ: Nu åbner Lissa Paustian op om brud: "Der er altid to versioner"
Artiklen fortsætter under videoen.
Det fortæller de aktuelle deltagere Mikkel Klint Thorius og Mette Søndergaard i podcasten "Marcus og Realitypanelet".
Podcasten "Marcus og realitypanelet" er leveret i samarbejde med Just Eat.
Ifølge dem bliver enkelte opgaver droppet undervejs, enten fordi deltagerne løser dem for ens, eller fordi opgaven simpelthen er for svær.
– Der var en opgave, som ikke kom med i det færdige. Opgaven var bare "Vind noget. Du har indtil studieoptagelserne. Bedste sejr vinder igen", fortæller Mikkel og Mette supplerer:
– Den var for bred. Jeg kunne slet ikke naile den.
Den komiske skuespiller overvejede kort en abstrakt vinkel – at "vinde sin selvtillid tilbage" – men den idé droppede hun hurtigt igen. Mikkel Klint Thorius fandt dog til sidst en genial løsning.
– Til sidst knækkede jeg koden. Jeg fik stablet en virkelig god idé på benene. Kitman’en for FCK, Mikkel Hvidt, er begyndt at lave stand-up, så jeg tog fat i ham og sagde: "Hey, jeg har fået den her opgave i "Stormester". Hvad er chancen for, at jeg kan sidde med på bænken til en FCK-kamp?", fortæller Mikkel Klint Thorius og fortsætter:
– Vi fik så arrangeret, at jeg skulle med til kampen mod FC Nordsjælland. Planen var, at jeg skulle sætte mig på bænken i anden halvleg, og og så skulle vi optage et klip, hvor man ser storskærmen vise 3-2, og kameraet panorerer ned til bænken og zoomer ind på mig, mens jeg vinker.
Derfor blev skuffelsen hos Mikkel ekstra stor, da produktionen valgte at skrotte opgaven.
– Redaktionschefen sagde, at alle havde haft SÅ svært ved den, fortæller Mikkel.
– De erkendte, at opgaven simpelthen var for bred, afslutter Mette.
Hør de to "Stormester"-deltagere, Mikkel Klint Thorius og Mette Søndergaard, fortælle meget mere om underholdningsprogrammet i det nyeste afsnit af "Marcus og Realitypanelet" herunder.