-
Alexander Wessel Rasmussen og Ida Karstoft afslører: Vi er kærester
-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
Leslie Nguyen om ros: Jeg kan ikke håndtere det
Leslie Nguyens sangtalent fornægter sig ikke. Flere etablerede og upcoming kunstnere, inden for den danske musikbranche, har udtrykt stor ros.
21-årige Leslie Nguyen viser gang på gang sit imponerende sangtalent.
I aftenens tredje "X Factor"-liveshow fik hun blandt andet dommeren Simon Kvamm, 50, til at bukke sig i beundring og respekt efter hendes optræden med nummeret "What's Up" af 4 Non Blondes.
LÆS OGSÅ: Blomster Bror fik hjælp fra en helt særlig person
Artiklen fortsætter under billedet...
- Da jeg efterfølgende tænkte over Simons reaktion var det nok bare hans måde at vise, at han ikke havde ord for det (Leslies optræden, red.). Det er et kæmpe tegn på respekt, at nogen bøjer sig for hinanden. Han har det bare med at sætte mig i situationer, hvor jeg ikke ved, hvad det er, jeg skal svare. Jeg følte ikke, at et "tak" var nok. Det havde kun været på sin rette plads at bøje tilbage, fortæller Leslie.
Og ligesom Leslie kan bjergtage en erfaren og etablerede musiker som Simon Kvamm, har andre musikere i den danske musikbranche også vist deres begejstring til kende.
På TikTok har sangeren Ida Laurberg blandt andet rost Leslie, efter hun i sidste uge lavede et cover af nummeret "Mellem mor og far".
– Det er min yndlings collaboration, og jeg var ikke engang med. Jeg føler, at min yndlingsartist har sunget min sang, udtrykte en tydeligt rørt Ida Laurberg.
LÆS OGSÅ: 9000 Håbs hårde uge: Luften gik af ballonen
Artiklen fortsætter under billedet...
Efter det tredje liveshow spurgte HER&NU/Realityportalen også Leslie, hvordan hun har det med at modtage anerkendelse fra andre store navne udenfor "X Factor"-studiet, hvor svaret faldt prompte:
– Jeg er ikke den bedste til at håndtere sådan noget, fortæller Leslie ydmygt og fortsætter:
– Det er et kæmpe kompliment, at hun (Ida Laurberg, red.) laver en reaktionsvideo på det, men det er også en kompliment, som jeg ikke rigtig ved, hvordan jeg skal tage ind. Jeg tror kun, jeg har set hendes video én gang. Jeg har ikke liket videoen eller noget, men selvfølgelig er jeg glad.
Foruden Ida Laurberg har kunstneren URO også rost Leslie, efter hun fremførte hans nummer "Føles godt" under Bootcamp. Der er desuden et andet band, der heller ikke kan få nok af Leslie.
– Det samme med Apacha (Et nyere dansk band, hvor Leslie sang "Hjertet på gaden" under Six Chair Challenge, red.). Jeg har ikke bedt om at se deres reaktion, og jeg vil heller ikke se den. Jeg kan ikke håndtere det.
LÆS OGSÅ: Efter mavepuster: Så hård har "Darlings" uge været
Du kan se "X Factor" hver fredag kl. 20.00 på TV 2 og på TV 2 Play.