H&M Home åbner nyt butikskoncept
H&M Home har netop slået dørene op for et helt nyt shopping koncept, som gør op med den traditionelle måde at shoppe boligtilbør på. RUM var med til åbningen og har testet den nye trend.
Man tager en magnetplade formet som et lille hus. Dernæst går man rundt i et lækkert og overskueligt butiksmiljø, ser på de udstilllede varer, tager en lille magnetisk brik med billede af den vare man gerne vil købe, og sætter den på magnethuset. Det kan man så gøre X antal gange afhængigt af behov og pengepung. Og så er man ellers ready for check-out.
Nemmere bliver det vist ikke. Og det er selvfølgelig hele ideen bag H&Ms nye butikskoncept. For ideen bag konceptet er, at ønsker det skal være ligeså sjovt at shoppe ting til boligen, som det er at shoppe tøj. Og det er i den grad lykkedes. Samtidig er åbningen startskuddet til homelinjens efterårskollektion, som inkluderer fire forskellige stilarter; en romantisk, en rustik, en minimalistisk og en mere girly. Kollektionen er naturligvis også tilgængelig på H&Ms hjemmeside www.hm.com.