-
Alexander Wessel Rasmussen og Ida Karstoft afslører: Vi er kærester
-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
Endelig alene! Det skete i hytten, da kameraerne slukkede
Et rørende gensyn udspiller sig i "Hotel Romantik", hvor Henrik og Anett genfinder hinanden. I det nyeste afsnit bliver de sendt i hytten, hvor de endelig får lov til at være alene og indhente det forsømte.
Et enkelt swipe på Tinder i 2017 blev starten på et særligt venskab mellem de to "Hotel Romantik"-deltagere Henrik og Anett.
– Vi klikkede virkelig godt og blev meget gode venner, fortæller Anett til HER&NU.
Artiklen fortsætter under videoen.
Tiden efter delte de mange oplevelser. De tog til koncerter, spiste sammen og brugte hinanden som fortrolige. Men da de begge fandt nye kærester, gled venskabet lidt i baggrunden.
– Vi holdt stadig kontakt og skrev til hinanden om, hvor glade vi var for vores nye partnere. Men kontakten blev mindre, forklarer hun.
Skæbnen ville dog, at deres veje skulle krydses igen. Henriks forhold sluttede, da hans kæreste blev syg, og samtidig bristede Anetts forhold. Pludselig stod de begge som singler og klar til nye eventyr i "Hotel Romantik". Noget de først fandt ud af, da de tilfældigt mødtes på en parkeringsplads få dagen inden afrejse.
– Henrik fortalte, at han skulle en tur til Schweiz den efterfølgende mandag, og så sagde jeg : "Jamen, det kan jo være, at vi ses i Schweiz på mandag så"
Alene i hytten
I det nyeste afsnit af "Hotel Romantik" bliver Henrik og Anett sat sammen i hytten, og her får de endelig tid til at indhente det forsømte.
– Det var virkelig hyggeligt. Vi havde brug for at være alene og snakke ud om alt det, der var sket i vores liv. Han fortalte om sit tidligere forhold, og jeg fortalte om mit. Der var jo sket en del, siden vi mødtes første gang på Tinder.
– Vi grinede, snakkede og spillede spil, og jeg er virkelig glad for at kende ham. Det føles naturligt mellem os, som det altid har gjort, fortæller Anett.
Hun afslører også, hvad der skete, da kameraholdet pakkede sammen for dagen.
– Vi sov i samme seng. Det føltes trygt. Vi holdt lidt i hånd og sagde: "Godnat og sov dejligt."