-
Farvepsykolog: ”Alle er født med personlige farver, det er ligesom med stjernetegn”
-
Her er seks effektive øvelser, der udvikler dine spirituelle evner
-
Sådan skal du reagere, hvis dit barn ser, føler eller hører åndeverdenen
-
Manifester dit drømmeliv – 7 tips, der får dig i gang
-
Kulde, lugt eller lyde? Her er 8 tegn på, at du bliver besøgt af en ånd
-
Er du bange for spøgelser? Her er 5 tips til at blive venner med åndeverdenen
-
Brug krystaller til at rense dit hjem - sådan gør du
-
Føler du en særlig forbindelse til et dyr? Her er 10 kraftdyr, og hvad de vil fortælle dig
62-årig i undertøjskampagne for populært tøjmærke
Man kan roligt sige, vi er inde i en stime. Først var det Olsen-tvillingerne, der brugte en 65-årig model i deres kampagne for luksusmærket The Row. Siden har den amerikanske tøjkæde American Apparel ustyret deres mannequiner med en opsigtsvækkende hårpragt mellem benene. Idealer for skønhed bliver langsomt rykket. Hurra for det.
Og nu er de to seneste mest opsigtsvækkende tiltag vel nærmest fusioneret i American Apparels undertøjskampagne, hvor den 62-årige skuespiller Jacky O'Shaughnessy er blevet brugt som model.
Billedet af den modne model delte tøjkæden på deres Instagram og Facebookprofil 30. januar med kommentaren "sexet har ingen udløbsdato".
Samarbejdet skulle angiveligt være kommet op at stå for flere år siden, da repræsentanter for tøjmærket stødte ind i Jacky på en restaurant i New York, hvor hun bor.
LÆS OGSÅ: Sådan ser andre kvinder ud nøgne
De indledte en snak om sundhed, alder og skønhed, som de sluttede af med at spørge, om hun ville optræde i en af mærkets kampagner. Og det takkede hun tydeligvis ja til; hendes første modeljob nogensinde.
I 2012 optrådte hun på billeder med overskriften Advanced Basics iført lidt mere tøj end det seneste, hvor hun sidder i blondeundertøj i lilla nuancer.
Billedet, kæden delte på de sociale medier.
American Apparel er generelt kendt for at bruge "virkelige" mennesker i deres kampagner og har til tider efterlyst nye ansigter til deres kampagner blandt deres kunder.
Konklusionen må være, at gråt i den grad er hot for tiden.
LÆS OGSÅ: Populær tøjkæde hylder busken