Bliv Trend Scout på Roskilde Festival for H&M
H&M lancerer en global Trend Scout-konkurrence, hvor fashionistaer fra 14 lande har mulighed for at vinde billetter til en helt unik oplevelse på festivallen.
Som H&M Trend Scout handler det om at spotte de fedeste festivaltrends. Hver dag får de udvalgte Trend Scouts en ny opgave, og derefter skal de på festivalområdet tage billeder af deres favorit festivallook inden for det givne tema. H&M uploader billederne på den globale H&M Facebook-side, så billederne bliver delt med alle H&M's fans!
En H&M nedsat jury, der består af blogger Elin Kling, stylist Robert Rydberg og kreativ rådgiver for H&M Margareta Van der Bosch, vil udvælge deres 14 favoritter blandt alle deltagerne - én Trend Scout fra hvert land – og derudover er der også et wild card til den deltager, som får flest stemmer på Facebook. De udvalgte Trend Scouts får også mulighed for at invitere en ven med til festivalen.
De heldige vindere får billetter til Roskilde, Rebbot Camp, rejseomkostninger dækket, 3 daglige måltider og en super fed oplevelse. Alle vindere må desuden tage en ven eller veninde med, der også vil nyde godt af de opgraderede faciliteter.
Hold desuden øje på Eurowoman.dk hvor du meget snart vil kunne vinde adgang til den eksklusive H&M Boot Camp.
Se også: Louis Vuitton udvider i Danmark »