-
Kulde, lugt eller lyde? Her er 8 tegn på, at du bliver besøgt af en ånd
-
Er du bange for spøgelser? Her er 5 tips til at blive venner med åndeverdenen
-
Brug krystaller til at rense dit hjem - sådan gør du
-
Føler du en særlig forbindelse til et dyr? Her er 10 kraftdyr, og hvad de vil fortælle dig
-
Sommerfugle kan være et tegn fra den åndelige verden – her er, hvad de betyder
-
Mangler du ro i hverdagen? Her er 5 meditationer, du kan prøve
-
Modtager du tegn fra den åndelige verden? Sådan tolker du farver, dyr, tal og tarotkort
-
Julehoroskop 2025: Hvordan bliver julen for dit stjernetegn?
Kate Moss, Frank Ocean og Bella Hadid smider tøjet for Calvin Klein
Det er ikke hver dag, at du kan komme helt tæt på efterspurgte ansigter som Kate Moss, Frank Ocean og Bella Hadid. Men det kan du nu, hvor Calvin Klein lancerer efterårets kampagne med globale superstjerner, skuespillere, musikere og modeller.
Calvin Kleins #MyCalvins-kampagne har tidligere været prydet af en meget let påklædt Justin Bieber, og med mere end 390.000 billeder på Instagram er hashtagget efterhånden blevet et velkendt og udbredt hashtag.
LÆS MERE: Sådan har du aldrig set Spice Girls' "Wannabe" før
Kampagnen for undertøjet fortsætter nu igennem efteråret med mere end 60 nye billeder og et stjernespækket cast, som både tæller Zoë Kravitz, Bella Hadid, Kate Moss og Grace Coddington er kampagnen større end nogensinde før. Denne sæson lader Calvin Klein dig komme endnu tættere på, med personlige interviews og film der går bagom optagelserne, samt en platform for stjernerne, hvor du kan opleve deres personlige oplevelser med #MyCalvins og få en tilpasset Spotify-spilleliste alt efter dit humør.
LÆS MERE: Rikke Rønholt: "Jeg vil hellere "crashe" end ikke at have et mål til at starte med"
"Vi inviterer forbrugere ind i vores verden for at opleve den personlige fortælling, som ingen andre mærker kan tilbyde. Vores tilgang har et stærkt fokus på digital, videobaseret og socialt drevet indhold, som giver vores publikum en autentisk og personlig oplevelse, de kan bruge og dele," siger Melisa Goldie Chief Marketing Officer.
Du kan se den fulde kampagne her, og skynd dig forbi www.ck.com, for at se de personlige film.
LÆS MERE: Louboutin udvider sin "Nude"-kollektion
LÆS MERE: Sig "babouche": 11 bud på forårets mest hypede sko
LÆS MERE: 7 tegn på at 00'erne er tilbage i modebilledet