Giv et blad i julegave. Eller forkæl dig selv med en skøn julegave. Priser fra 149 kr.

Kate Moss, Frank Ocean og Bella Hadid smider tøjet for Calvin Klein

Det er ikke hver dag, at du kan komme helt tæt på efterspurgte ansigter som Kate Moss, Frank Ocean og Bella Hadid. Men det kan du nu, hvor Calvin Klein lancerer efterårets kampagne med globale superstjerner, skuespillere, musikere og modeller.

Calvin Kleins #MyCalvins-kampagne har tidligere været prydet af en meget let påklædt Justin Bieber, og med mere end 390.000 billeder på Instagram er hashtagget efterhånden blevet et velkendt og udbredt hashtag.

LÆS MERE: Sådan har du aldrig set Spice Girls' "Wannabe" før

Kampagnen for undertøjet fortsætter nu igennem efteråret med mere end 60 nye billeder og et stjernespækket cast, som både tæller Zoë Kravitz, Bella Hadid, Kate Moss og Grace Coddington er kampagnen større end nogensinde før. Denne sæson lader Calvin Klein dig komme endnu tættere på, med personlige interviews og film der går bagom optagelserne, samt en platform for stjernerne, hvor du kan opleve deres personlige oplevelser med #MyCalvins og få en tilpasset Spotify-spilleliste alt efter dit humør.

LÆS MERE: Rikke Rønholt: "Jeg vil hellere "crashe" end ikke at have et mål til at starte med"

"Vi inviterer forbrugere ind i vores verden for at opleve den personlige fortælling, som ingen andre mærker kan tilbyde. Vores tilgang har et stærkt fokus på digital, videobaseret og socialt drevet indhold, som giver vores publikum en autentisk og personlig oplevelse, de kan bruge og dele," siger Melisa Goldie Chief Marketing Officer.

Du kan se den fulde kampagne her, og skynd dig forbi www.ck.com, for at se de personlige film.

 

 

LÆS MERE: Louboutin udvider sin "Nude"-kollektion

LÆS MERE: Sig "babouche": 11 bud på forårets mest hypede sko

LÆS MERE: 7 tegn på at 00'erne er tilbage i modebilledet