sponsoreret indhold
Bootcamp uge 1: 6 sunde opskrifter, der er gode for dine træningsresultater
SPONSORERET indhold

Bootcamp uge 1: 6 sunde opskrifter, der er gode for dine træningsresultater

Vil du peppe din sunde livsstil op med en række lækre opskrifter? Æg er spækket med gode næringsstoffer, der opper dine træningsresultater, så her kommer seks opskrifter med æg, der er nemme at lave og får tænderne til løbe i vand.

22. maj. 2018 | Mad | Danæg

FIT LIVING og Danæg præsenterer sommerens ultimative bootcamp – #FITSOMMERCAMP – et fire uges forløb, der skal hive dig op af sofaen, og få din puls op med effektive træningsvideoer og brugbare tips.

Upcoming sundhedsekspert Sidsel Godsk vil hver uge præsentere dig for øvelser, du nemt kan lave både hjemme og ude. I denne uge handler det om, hvordan du finder motivationen til mere træning, og hvordan du kommer godt fra start. Men en sund livsstil er ikke kun lig med træning, din kost er alfa omega, derfor giver vi dig uge for uge en række lækre opskrifter, der alle indeholder æg. Ægget er nemlig en super energikilde med dets høje indhold af protein, jern og vitaminer. Og vidste du, at den dominerende fedttype i æg, er den samme du finder i avocado og nødder? Altså produkter, vi forbinder med gode fedtstoffer, der gavner dig og din træningskrop.

Neden for finder du seks velsmagende retter, både til morgen og til aften og selvfølgelig også nogle, du kan have med på farten.

Big breakfast med spejlet æg, bagte tomater og røget ørred

Tid 25 – 30 min.

2 PERSONER

Se opskrift her

 

Bagt ricotta med basilikum & asparges salat m. rejer

Tid 35 min

2 PERSONER

Se opskrift her

 

Æggemuffins med broccoli

Tid 45 min.

10 stk.

Se opskrift her

 

Pariserbøf med spejlet æg & grønne bønner

Tid 25 – 30 min

2 PERSONER

Se opskrift her

 

Små fiskegratiner porrer og edemame

Tid 35 min.

2 PERSONER

Se opskrift her

 

Koldskål med æggehvidesky

Tid 20 min

2 PERSONER

Se opskrift her