-
Alexander Wessel Rasmussen og Ida Karstoft afslører: Vi er kærester
-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
Mit livs dårligste råd: Drop musikken
Kenneth Hansen fortæller om den fejl i sit liv, han er mest stolt af.
Da ”Luksusfælden”s økonomiske rådgiver Kenneth Hansen læste på Copenhagen Business School, var det sammen med The Minds of 99-forsangeren Niels Brandts storebror Knud Brandt.
– Det var mange år siden, længe før at The Minds of 99 blev dannet. Vi var til en fest hjemme i lejligheden hos Knud, og vi står ude i køkkenet der, hvor private fester jo er sjovest. Vi har fået lidt for meget at drikke, vi er nogle fandens karle og kan alt muligt mærkeligt. På et tidspunkt kommer Knuds lillebror, Niels, hjem, efter at have været i USA, fortæller Kenneth, 42.
– Han kommer ud i køkkenet, og vi står og snakker om, hvad han laver. Han ville så gerne slå igennem med musik, og så siger jeg lidt for kæphøjt: ”Skulle du ikke hellere få dig en ordentlig uddannelse og et ordentligt arbejde i stedet for at rende rundt og spille musik?”, fortæller Kenneth grinende.
Artiklen fortsætter under videoen:
– Mange år senere kommer Knud og jeg så til at snakke om det. De udgiver deres første album, så det andet, og pludselig har de solgt Parken ud tre aftener i streg. Det er jo sjovt, at The Minds of 99 bliver så store, og jeg laver det, jeg laver i dag. Jeg har ikke selv talt med Niels om det, men det er den fejl i mit liv, jeg er mest stolt af. Og jeg stod selv i Parken, for jeg elsker musikken, så jeg er glad, for at jeg tog fejl.
Kæmpe
millionoverskud
I slutningen af marts
og start april spiller
The Minds of 99 seks
koncerter, to i Boxen i
Herning og fire i Royal
Arena i København. I
2024 spillede bandet
tre udsolgte koncerter
i parken for 147.000 tilskuere, og det resulterede i, at The Minds of
99 I/S kom ud af 2024
med et overskud på
14,9 millioner kroner og
en egenkapital på 9,7
millioner kroner. Det
betragter bandet i deres regnskabsberetning
som ”tilfredsstillende”.
Artiklen er første gang bragt i denne uges HER&NU-blad. Du kan tegne et abonnement ved at klikke HER.