Sponsoreret indhold

VERO MODA byder julen velkommen med ny julekollektion

VERO MODA byder julen velkommen med ny julekollektion

Et på mange måder anderledes år nærmer sig sin afslutning, og det danske tøjmærke har i den forbindelse skabt en julekollektion, som tager højde for, at det skal være muligt at klæde sig pænt, men komfortabelt på – på hjemmekontoret såvel som til de julearrangementer, der måtte være.

Julen er for mange en ganske særlig højtid, men i år er den som så meget andet mærket af Covid-19-pandemien, der har lagt verden i et jerngreb, som til tider kan synes nærmest umuligt at komme ud af igen. Men der er lys forude – og julen er et godt tidspunkt at fremelske optimismen. Det mener det danske tøjmærke VERO MODA, som har skabt en ny julekollektion og dertilhørende kampagne, som understøtter netop det budskab.

Julen giver ofte anledning til eftertænksomhed, nærvær og glæde – også selvom verden er på den anden ende. Det er særligt vigtigt i år at gøre en dyd ud af at julen, mener det danske tøjmærke VERO MODA, som i denne måned fejrer familien, venskabet og søsterskabet.

Det er vigtigt at holde fast i traditionerne, vi sætter så meget pris på. Det mener VERO MODA, som forestiller sig, at julen 2020 trods omstændighederne bliver fyldt med glæde, håb og optimisme for fremtiden. Det handler om at nyde hvert et øjeblik og værdsætte de små ting i livet – også selvom corona-restriktionerne naturligvis skal overholdes.

En julekollektion man kan forstå

VERO MODA har skabt en julekollektion med masser af lounge- og homewear mikset med mere festlige styles, tilpasset denne sæson og ikke mindst den hverdag, som mange oplever lige nu.

purple_knit_10246352_checked_jacket_10243887_teddy_jacket_ 10237779 (2).jpg

På billedet ses Vero Modas KABEL O-HALS STRIKTRØJE & teddy jacket

For manges vedkommende giver december måned uden tvivl anledning til flere dage på hjemmekontoret, ligesom mange vil fejre julen og nyde et glas gløgg i mere festlige lag – også selvom vi skal begrænse os til sammenkomster af 10 personer med masser af sprit og behørig afstand.

Kollektionen er udarbejdet med netop dét in mente. Der er derfor også taget højde for, at de forskellige styles kan sammensættes på kryds og tværs og ikke mindst dresses op og ned.

Farverne er holdt i jordfarver som beige, grøn og brun – helt i tråd med de farver, der generelt trender denne sæson.

I nedenstående kan du se se et lille udpluk af deres kollektion eller se den hele her

skjorter---vero-moda-final-ny.jpg

Se alle skjorterne her

bukser-vero-moda.jpgny.jpg

Se alle bukser her

hættetrøje--infeed---vero-moda.jpg-1-final.jpg

Fra venstre mod højre: Hætte sweatshirt  og HÆTTE STRIKTRØJE fra Vero moda 

blandet-vero-moda-nyeste.jpg

Julekollektionen kommer blandt andet med et afslappende sweat-sæt, som er et musthave denne sæson og ideel til de rolige (jule)dage. Sættet kan også dresses op til arbejdet med en oversized blazer og et par høje støvler.

Den klassiske hvide skjorte er en garderobeklassiker, som både går an juleaften til et par pæne bukser eller en ulden nederdel, et par stiletter og røde læber. Brug den på arbejdet sammen med et par tracksuit-bukser og et par grove støvler.

Der er desuden lune jakker og overshirts, pæne striktrøjer og yndige kraver, der fungerer som en fin add-on til de fleste outfits.

Christmas Moments with VERO MODA

Foruden de fine kampagnebilleder, der viser den nye julekollektion, har VERO MODA også lavet en kampagnefilm, som fint understøtter deres pointe med kollektionen. Julen er hjerternes fest – også selvom den højest sandsynligt skal tilbringes sammen med færre af de mennesker, man holder af, end man plejer.

Kampagnefilmen skal være med til at understrege VERO MODAS ønske om, at vi alle sammen får en dejlig jul fyldt med glæde og kærlighed. For selvom 2020 har været et turbulent år, er det vigtigt at sætte pris på de små ting i livet og nyde de traditioner, vi har hver især.

Julekollektionen er i butikkerne nu og kan desuden købes online her.

OM VERO MODA

VERO MODA blev grundlagt i en lille midtjysk by i 1987 af Troels Holch Povlsen og blev således et af de første brands, som blev lanceret inden for det, der senere blev til BESTSELLER-familien sammen med brands som Only, Vila og Selected Femme.

Mærket har siden sin begyndelse lagt sig i selen for at være det oplagte valg for stilfulde unge kvinder på udkig efter nye trends og garderobe-musthaves til overkommelige priser. Varemærket er en dynamisk og nem tilgang til mode.