Højt at flyve for Louis Vuitton
Louis Vuitton-kvinden er i fokus i det legendariske modehusʼ seneste annoncekampagne, der
udover printkampagnen, består af seks små reklamefilm. Kampagnen, der er den første af sin art og har instruktørduoen, Inez og Vinoodh, bag kamerat. Sammen har de tidligere skabt filmkunst for andre ledende modehuse, og med kampagnen Lʼinvitation au Voyage – foreviger de essensen af Huset, Louis Vuitton.
Scenen er sat i hjertet af Paris, nemlig på Musée du Louvre – hjemstedet for Napoleon III og hans kone, Kejserinde Eugénie, der personligt hyrede Louis Vuitton som sin officielle pakker tilbage i 1800-tallet.
Med sin Speedy Monogram Empreinte i hånden og en nøgle omkring halsen, forfølges vores
heltinde gennem museet, forbi de italienske mestre og videre til Mona Lisa, af en galant, omend
mystisk, herre. Endeligt finder hun en Louis Vuitton-kuffert og åbner med sin nøgle for en verden af hemmeligheder, inden hun stiger til vejrs i en varmluftsballon på skæbnens vej, mod nye eventyr.
Elegant glider hun hen over Cour Carré med Paris for sine fødder.
Lʼinvitation au Voyage kan ses på LouisVuitton.com, Facebook, på YouTube, og endda på det store lærred i udvalgte lande. Herhjemme er kampagnen at finde i print i ledende mode- og livsstilstitler, som fx Eurowoman.
Helt eksklusivt vil den unikke nøgle, i Monogram Idylle-mønster, være at finde i et begrænset oplag af 1.000 eksemplarer i tre diskrete toner af guld.
Speedy Monogram Empreinte-tasken er et af Husets ikoner, skabt i 1926 og er i dag at finde i en moderniseret version i kalvelæder, der med det prægede Monogram er vidne om Louis Vuittons arv, savoir-faire og kunsthåndværk.
Vejl. udsalgspris 13.200 kr.
Se også: Beckham smider tøjet til jul »