Gucci Campaign 2018
SPONSORERET indhold

Hvem havde troet, at en brun papirspose kunne være så smart?

Det startede med en brun papirspose pakket ind i plastik og blev senere til farverig plastik, Disney-sengetøj og nu et Gucci-samarbejde.

Af:: Kristian Hindø-Lings Foto: Glen Luchford
29. nov. 2018 | Mode | Eurowoman

Vi kan næsten høre Hannah Montana synge: ”You get the best of both worlds,” når vi kigger på samarbejdet mellem Gucci og Comme des Garçons. For det er virkelig, hvad det er – et perfekt eksempel på et samarbejde, der er vellykket.

LÆS OGSÅ: Her er den nye trend, der høster likes på Instagram

”Denne unikke sag er baseret på en klassisk Comme des Garçons-shopper og personliggjort med en Gucci-stribe," står der i den tilhørende pressemeddelelse, som fortsætter: "Shopperens brune papir med en plastikskal giver et moderne, industrielt udseende, og resultatet er en særpræget ”Made in Japan”-sag, der kombinerer det bedste fra de to modehuse."

Gucci Des Garcons.jpg

Det japanske talent Rei Kawakubo er ikke uddannet designer, men som kunstner, hvilket man også kan fornemme i Comme Des Garçons’ kollektioner. Det samme gælder Guccis Alessandro Michele, som leger med grænsen mellem, hvornår noget er mode, og noget er kunst.

Comme Des Garçons.

Ligesom den originale, brune, plastikovertrukne papirspose, der kun fås hos Dover Street Market – og næsten altid er udsolgt, lanceres denne taske eksklusivt i Japan den 23. november gennem Comme des Garçons og Dover Street Market Ginza som en verdensomspændende forhåndsvisning. Efterfølgende kan du finde tasken fra den 6. december i Dover Street Market verden over, og hos Gucci Garden i Firenze som den eneste af Guccis-butikker.

Anbefalet til dig