Et kig på Triumph nye luksuslinje
Der var linet op på et hotelværelse på Nimb, hvor pressen blev præsenteret for Triumph Essence – The Luxury Collection. Helena Christensen er både ambassadør og kampagneansigt for den helt nye serie, som er meget eksklusiv i looket, samt behagelig komfort. Triumph har 125 års jubilæum og har valgt at fejre den med denne kollektion, der viser en helt ny side af brandet.
Den nye kollektion indeholder i alt 5 forskellige serier, som fås i 4 forskellige farver, sort, rosa, grå og nude.
Et nærbillede af de fine blonder, som ligger raffineret glat uden på skålen.
Udover den flotte blonde har kollektionen mange enkle detaljer, såsom skjulte syninger ved lukningen og afrundede kanter.
I kollektionen var også en lækker blondeunderkjole, der var eksklusivt lavet med flotte indsnit og enkle detaljer.
Denne bh har blondekanter på stropperne, som er en af Helenas præferencer når hun køber undertøj.
Triumph har sørget for at få en uddannet 'fitter' til at tage mål af os og finde det sæt undertøj, som sad flottest på hver især..se på billedet nedenunder det sæt, som passede mig.
Dette sæt var klart det sæt, som sad flottest på mig. Stropperne er aftagelige, som gør bh’en mere brugbar til en stropløs aftenkjole.
Mmm..lækker morgenmad fra Nimb’s delikate køkken, der stod klar da vi kom.
De to ansvarlige for arrangementet er her Trine M. Rasmussen fra pr bureau PRD og Rikke Glad Kirstein (Triumph nordisk pr manager).
Se også: Pernilles highstreetfund i denne uge »