Find din nye yndlingsduft
Brugbare Boss
Den ny duft Boss Nuit hører til i det klassiske og elegante Boss Black-univers, der er Hugo Boss' mest luksuriøse kollektion til kvinder.
Boss Nuit, eau de parfum, 50 ml, Hugo Boss, 545 kr.
De fleste store designere eller designhuse har efterhånden lanceret en eller flere dufte som en direkte forlængelse af deres brand. Vi kigger nærmere på de nyeste af slagsen.
Chikke Chanel
En frisk men raffineret duft med en klassisk fylde og tyngde, der er Chanel-brandet værdigt.
Coco Noir, eau de parfum, 50 ml, Chanel, 750 kr.
Glamourøse Gucci
Guccis nye duft oser af feminitet, og så er den inspireret af Guccis første couture-kollektion.
Gucci Première, eau de parfum, 50 ml, Gucci, 685 kr.
Se også: 10 skønne efterårstendenser
Luksuriøse Lanvin
Som en hyldest til modehusets skaber er der blevet skabt to nye dufte: den feminine Jeanne Lanvin og den helt aktuelle Jeanne Lanvin Couture, som er en mere sensuel udgave af originalen.
Couture, eau de parfum, 50 ml, Jeanne Lanvin, 450 kr.
Muntre Marc
Hvis ikke flakonen får dig til at trække på smilebåndet, så bør duften i hvert fald gøre det. Det er nemlig en glad, frisk og optimistisk oplevelse med noter af blandt andet røde bær, kaprifolium, jasmin og musk.
Dot, eau de parfum, 50 ml, Marc Jacobs, 550 kr.
Se også: Efterårslook: Larmende læber
Mystiske Maison Martin Margiela
Genbrug er en væsentlig del af Margielas designkoncept, og derfor giver det god mening, at husets nye serie af parfumer bærer navnet Replica. Duftene er nemlig skabt ud fra ideen om, at alle skal genkende dem.
Replica Beach Walk, eau de toilette, 100 ml, Maison Martin Margiela, 675 kr.
Provokerende Prada
Efter at have lavet en række dufte med et stilrent og enkelt look, dukkede denne farverige og sprælske sag pludselig op i 2011. I år udsender Prada igen den søde gourmandduft Candy i en begrænset udgave med et pink læderarmbånd som ekstra gave.
Candy, eau de parfum, 80 ml, Prada, 880 kr.
Se også: Sæsonens flotteste neglelak