ALT for damerne i stor rejsesatsning med Momondo
ALT for damerne har store ambitioner på nettet, og det sættes der nu tryk på med en helt ny rejsesektion på ALTfordamerne.dk, der er klar først på året. For at skabe det bedste rejsesite for læserne indleder ALT for damerne pr. 1. januar 2012 et samarbejde med danskernes foretrukne rejsesøgemaskinemomondo.com. Dermed fårALTfordamerne.dket unikt miks af indhold med begavet rejseinspiration og intelligent søgning på billige flyrejser og hotelophold.
”ALT for damernes læsere er meget rejselystne, og vi er glade for at kunne tilbyde dem en nem og hurtig adgang til billige rejser via vores hjemmeside,” siger redaktionschef på ALT for damerne Marianne Gram.
Momondo.com gennemsøger på få sekunder nettet for en bred sammenligning af priser på flyrejser og hoteller, og det danske rejsesite høster stor anerkendelse internationalt. Hos Momondo ser man frem til at blive en del af ALT for damernes nye satsning på rejsestof.
"Vi er derfor glade for at samarbejde med et stærkt brand som ALT for damerne, om bladets nye store satsning på at skabe et inspirerende og ambitiøst rejseunivers.
Som Danmarks førende uge magasin for kvinder - har ALT for damerne hele tiden føling med, hvordan man bedst kan inspirere forbrugerne og guide dem på vej. Så vi er sikre på, at vi sammen er et rigtig godt match,” siger partner i Momondo, Martin Lumbye.
For at fejre det nye samarbejde udloves der hver måned i 2012 store præmier i livsstilsegmentet – som spa-ophold og lignende.
For mere information:
Redaktionschef Marianne Gram, ALT for damerne, marianne.gram@altfordamerne.dk, tlf: 39 45 74 63.
Nøgleord: ALT for damerne, momondo, rejser, Martin Lumbye, Marianne Gram.