alt.dk Mad Sommermad: 6 opskrifter med hyld og rabarber Lige inden rabarbersæsonen stopper, blomstrer hylden. De to råvarer passer perfekt til hinanden og minder os om, at nu er sommeren for alvor i gang. Af: Mette HelbækFoto: Line Thit Klein Af: Mette HelbækFoto: Line Thit Klein Mad Mad ALT for damerne ALT for damerne 7. Jun 2017 - 06:00 Friterede hyldeblomster med rom, rabarber og honning Hornfisk med nye kartofler, spinat, hyld og rabarber Rabarber-hyldeblomstsaft Spidskålswrap med sommergrønt, gris og spicy rabarbersalsa Rabarber-hyldeblomstsyltetøj Hyldeblomst-rabarberkageSE OGSÅ: Sæsonens ultimative spise - 5 lækre opskrifter med asparges rabarber hyldeblomst alt-for-damerne mad tema
De seneste 50 år har 92-årige Edna drevet en restaurant i Frankrig: ”Jeg har altid løjet om min alder”
Maren Uthaug har skrevet en trilogi om at udfase mænd: "Når du først får øje på det, kan man ikke "afse" det
Sponsoreret indhold Trænger du til at trække stikket? Her er 4 magiske retreats, der giver dig roen tilbage
89-årige Kerstin rejser med sine børnebørn hver for sig: ”Rejserne har givet os et helt særligt forhold”
Sponsoreret indhold Træd ind i det spirituelle univers: 9 inspirerende profiler, der løfter din energi og styrker din intuition
Da Trine Appel mistede sin mand, fandt hun trøst hos sin hest: ”Han kunne fornemme, at jeg havde brug for ham”
Sponsoreret indhold Hvad ville du gøre, hvis du opdagede, at din nabo måske bar på en mørk hemmelighed?
Sponsoreret indhold Giv dig selv noget at glæde dig til: 10 biograffilm, der er værd at sætte kryds ved