Glossier Play
SPONSORERET indhold

Glossier løfter endelig sløret for deres nyeste satsning

Hele verden står i kø til newyorker-skønhedsmærket Glossier, som har vendt op og ned på skønhedsverdenen. Byd velkommen til Glossier Play.

Af: Kristian Hindø-Lings Foto: Glossier
04. mar. 2019 | Mode | Eurowoman

”Frem for at instruere sine kunder i alenlange rutiner, vendte Glossier mikrofonen om og spurgte følgerne, hvad de ville have. På den måde fik de plantet ejerskab blandt brugerne frem for hos eksempelvis celebrities. Det blev et såkaldt community-brand,” forklarede den danske skønhedsguru Anette Kristine Poulsen til Eurowoman i 2018, hvor vi lavede et stort portræt af det i dag 5 år gamle brand.

Og det er netop, hvad Glossier altid har gjort – lyttet til forbrugeren.

LÆS OGSÅ: Cecilie Haugaard: "Denne highlighter fungerer både som øjenskygge og highlighter, og jeg har den altid med mig"

Det skyldes ikke mindst brandets 33-årige grundlægger, Emily Weiss, der også står bag skønhedsbloggen Into The Gloss, hvor hun fra start af har haft en skarp dialog med sine læsere og netop gjort en dyd ud af at lytte til, hvad de har haft af gode råd, ønsker og problematikker.

Emily Weiss.

I 2014 så Glossier dagslys for første gang, og det blev en succes fra starten. Med bare fire produkter skabte det lyserødt indpakkede brand lange køer til sin New Yorker-butik, og lange ønskelister fra danske kunder, som først i 2018 kunne købe produkterne direkte hertil fra Glossiers hjemmeside.

Glossier_PLAY_Colorslide_February-2019_0320.jpg

Nu tæller produktsortimentet mere end 20 produkter, og et nyt mærke lanceres: Glossier Play. En legende lillesøster, som med samme kerneværdier bringer et nyt perspektiv på farverig makeup.

”Vi har brugt mere end 4 år på at skabe moderne og relevante produkter, der er designet til at være en del af dig,” skriver Glossier i en pressemeddelelse om produkterne, som byder på helt nye farver, luksuriøse teksturer, og produkter med fokus på at vække din begejstring.

De fire produkter kommer i 28 nuancer, og byder på følgende:

  1. Colorslide: En farveægte gel eyeliner, der holder hele dagen og hele natten.
  2. Vinylic Lip: En højglanslak i brugervenlig beholder med klik-applikator.
  3. Niteshine: En highlighter med flatterende perlemorsskær.
  4. Glitter Gelée: En glittergel der skaber en changerende effekt.

Herudover kommer også Blade og The Detailer – en praktisk blyantspidser med medfølgende cleansing stick, og en applikator der sikrer en præcis makeup designet til Glitter Gelée.

Det er efter sigende kun begyndelsen for Glossier Play, som lover flere farver, flere teksturer, flere måder at udtrykke sig på, og samtidigt fastslår, at det eneste som ikke vil ændre sig, ”er Glossiers tætte forbindelse med vores community”.

Vi glæder os til at høre, hvad I synes!

Anbefalet til dig